Samen de neuzen dezelfde kant op krijgen doe je met een incompanytraining. Je zorgt ervoor dat iedereen over dezelfde kennis en vaardigheden beschikt en kunt eenvoudiger strategische beslissingen nemen. Een training voor jouw bedrijf maak ik altijd helemaal op maat. Het gaat dus over jullie vraagstukken en jullie content.
Mix van SEO, social en contentstrategie mogelijk
Omdat ik breed onderlegd ben in alles wat met de inhoud van jouw online kanalen heeft te maken, kan ik een training samenstellen uit meer dan 30 verschillende lessen. Op de trainingspagina’s zie je welke onderwerpen aan bod kunnen komen en samen kunnen we dan een maatwerkprogramma samenstellen voor jou en jouw team. We leggen dat programma vervolgens voor aan de deelnemers en vragen waar zij graag de nadruk op zouden willen leggen.
Meer dan 20 jaar ervaring en 400+ trainingen
Ik heb in 20 jaar heel veel organisaties kunnen helpen met incompanytrainingen. Het leuke vind ik zelf dat je met heel concrete cases van deelnemers aan de slag kunt zodat ze de dag na de training de kennis direct in de praktijk kunnen gebruiken. Per 1 mei ben ik bovendien partner in de e-learning https://schrijvenvoorhetbrein.nl/ samen met Wim van der Mark en Martin van Kranenburg.
bekende klantnamen
DPGMedia / Erasmus Universiteit / ANWB / Delta Lloyd / CZ / VGZ / Mediamarkt / Bijenkorf / Nationale Postcodeloterij / Dura Vermeer / T-Mobile / Vodafone / UvA / DUO / Landelijke Politie / Ministerie IenM
Advies gegeven aan
PostNL / ABN Amro / PriceWaterhouseCoopers / KNGF / Rutgers WPF / Jungle Minds / LHV /