Schrijf je regelmatig teksten met een commercieel doel voor website, e-mail of social media? Wil je teksten leren schrijven waarmee je mensen tot conversie aanzet? Dan is de intensieve training Commercieel schrijven voor websites de uitgelezen opleiding voor jou.
Voor wie bedoeld?
De training Commercieel schrijven voor websites webteksten is bedoeld voor communicatieprofessionals die betere conversiegerichte teksten willen schrijven.
Direct rendement, ook voor jouw conversiepagina’s
- Je bent in staat om doelgroepgerichte wervende teksten te schrijven
- Krijgt advies op maat voor jouw online doelen
- Je leert overtuigende teksten te schrijven en bezoekers aan te zetten tot conversie
- Je bent beter in staat om teksten van anderen te beoordelen en daar feedback op te geven
- Kent de belangrijkste principes van neuromarketing en overtuiging
Jouw collega-deelnemers
Jouw collega-deelnemers zijn onder meer werkzaam als copywriter, marketingcommunicatie- medewerker of marketeer.
Trainers commercieel schrijven voor websites
Je krijgt les van ervaren trainers. We werken alleen met docenten die ook actief zijn in het vak dat ze doceren. Vakkennis, ruime en actuele ervaring in het vakgebied en didactische kwaliteiten zijn belangrijke criteria.
Waarom bij ons trainen?
- Ruim 20 jaar ervaring: we weten écht wat een goede training is
- Kleine groepen dus je krijgt persoonlijk advies
- We kiezen fijne locaties die goed bereikbaar zijn
- Je werkt op je eigen laptop of tablet en dat scheel in de kosten
Programma
Tijdens de twee intensieve trainingsdagen komen de volgende onderwerpen aan de orde:
- Doelgroep koppelen aan tone-of-voice en woordkeus
- Doelen vaststellen en KPI’s benoemen
- Wervend schrijven voor social media, nieuwsbrieven en websites
- Praktisch toepassen van de AIDA-formule
- Toepassen 7 overtuigingsprincipes van Cialdini
- 4 principes uit de neuromarketing
- Werken met carewords volgens de theorie van Gerry McGovern
- Pakkende en wervende intro’s en koppen schrijven met acht verschillende stijlmiddelen
- Een goede call-to-action maken en op de juiste plek zetten
- Je resultaten meten met Google Content Experiments
- SEO toegespitst op conversiegerichte teksten: de balans tussen vindbaarheid en conversie
Aanvragen
Vraag het uitgebreide programma commercieel schrijven voor websites aan
Tijdens de training werk je aan verschillende cases en opdrachten. Ook teksten uit jouw eigen praktijk komen aan de orde. Je leert commerciële teksten schrijven voor het web, maar ook voor social media en e-mail marketing. Je frist jouw kennis van stijl en techniek op. In deze training van twee dagen ontwikkel je jezelf instrumenteel en conceptueel verder.
Datum en locatie
Datum: | Datum: |
Tijdstip van 9:30 tot 16:30 | Tijdstip van 9:30 tot 16:30 |
We huren een locatie van … op | We huren een locatie van … op |
Utrecht | Amsterdam |
Wat Zijn de Toelatingseisen?
Welk lesmateriaal is er nodig?
Wat zijn de kosten?
Bij jouw Organisatie in-company?
Wil je beter commerciële webteksten leren schrijven?
Schrijf je dan in of vraag het overzicht met het volledige programma aan. Twijfel je of deze opleiding voor jou geschikt is? Onze docenten beantwoorden graag telefonisch jouw vragen.